Osnove javnega naročanja in aktualne novosti

Kdaj: 07. november 2019, od 09:00 do 14:00

Kje: Zdravniška zbornica Slovenije, Ljubljana Bežigrad

Predava: Maja Marinček

 

Naročniki (ministrstva, drugi organi Republike Slovenije, organi samoupravnih lokalnih skupnosti, druge osebe javnega prava in drugi) morajo storitve, gradnje oziroma dobave blaga izvajati v skladu s pravili o postopkih javnega naročanja, ki jih določa Zakon o javnem naročanju (ZJN-3). Pri tem je obseg vseh javnih naročil, oddanih v letu 2018, znašal 4.605.323.264 evrov oziroma 10,02% BDP. Zaradi tako velikega obsega javnih naročil, ki jih oddajo javni naročniki, je pomembno, da javna naročila izvajajo usposobljeni kadri pri naročnikih, kar lahko prispeva tudi k zmanjšanju napak pri javnem naročanju.

Pomembno je torej, da so kadri, ki izvajajo javna naročila seznanjeni z določili Zakona o javnem naročanju oziroma podzakonskih aktih, da lahko pravilno izberejo postopke oddaje javnih naročil, ustrezno pripravijo razpisno dokumentacijo ter izvedejo celoten postopek oddaje javnega naročila v skladu z določili ZJN-3.

Naročniki morajo tako pred pripravo javnega naročila znati ustrezno izračunati ocenjeno vrednost, pripraviti razpisno dokumentacijo, vključno z ustreznim oblikovanjem pogojev za sodelovanje, meril za oddajo naročila in tehničnih specifikacij ter izvesti celoten postopek oddaje javnega naročila, vključno z objavo obvestil o naročilu in morebitnih popravkov in pojasnil na portalu javnih naročil.

Pomembno je tudi, da naročniki poznajo različne tehnike naročanja, kot je na primer okvirni sporazum, ki naročniku omogoča nekoliko fleksibilnejšo izvedbo javnega naročila v primeru nepoznavanja vseh parametrov le-tega ob pripravi javnega naročila.

Po prejemu ponudb pa morajo naročniki poznati tudi določila v zvezi z možnostjo dopolnjevanja in popravljanja prejetih ponudb ter pripravo ustrezne odločitve o oddaji javnega naročila ter drugih aktivnosti, ki jih je potrebno izvesti pred oddajo posameznega naročila oziroma podpisom pogodbe. V ta namen je pomembno, da naročniki poznajo tudi funkcionalnosti enotnega informacijskega sistema (e-Dosje), v katerem lahko pridobijo nekatere podatke iz uradnih evidenc za preveritev ponudbe.

Pri vsem tem pa morajo naročniki upoštevati tudi, da je od aprila 2018 obvezna uporaba elektronskih sredstev za oddajo ponudb, saj se morajo v skladu z ZJN-3 za vsakršno sporočanje in izmenjavo informacij na podlagi tega zakona, zlasti pa elektronsko oddajo ponudb, uporabljati elektronska komunikacijska sredstva.

Na seminarju se boste seznanili s postopkom oddaje javnega naročila v skladu z ZJN-3, od identifikacije potreb in priprave razpisne dokumentacije do zaključka postopka javnega naročanja ter spremembami, ki jih je prinesla novela ZJN-3A. Seznanili se boste tudi z obveznostmi v zvezi z objavljanjem obvestil in druge dokumentacije na portalu javnih naročil ter obveznostmi elektronskega javnega naročanja in uporabnostjo sistema e-Dosje.

Program:

Predstavitev postopka javnega naročanja in novele ZJN-3A, funkcionalnosti portala javnih naročil in obveznosti elektronskega javnega naročanja ter sistema e-Dosje

Vsebinski sklopi:

  • Priprava na postopek in raziskava trga
  • Izračun ocenjene vrednosti
  • Postopki javnega naročanja
  • Okvirni sporazum
  • Priprava razpisne dokumentacije (opredelitev pogojev za sodelovanje, razlogov za izključitev, meril za oddajo javnih naročil in tehničnih specifikacij)
  • Objava obvestil, razpisne dokumentacije in ostalih dokumentov na portalu javnih naročil
  • Pregled in ocenjevanje ponudb, dopustnost spreminjanja in dopolnjevanja ponudb
  • Preverjanje ponudnika v e-dosjeju
  • Priprava odločitve o oddaji naročila
  • Dopustnost spremembe pogodb o izvedbi javnega naročila
  • Novosti, ki jih je prinesla sprememba ZJN-3 - novela ZJN-3A
  • Obveznosti elektronske oddaje ponudb in posebnosti pri pripravi razpisne dokumentacije v zvezi z določbami glede elektronske oddaje ponudb ter izvajanja elektronskega javnega naročanja

Seminar je namenjen predvsem naročnikom oziroma predstavnikom naročnikov, ki so odgovorni za pripravo in izvedbo javnih naročil. Vabljeni tudi ponudniki, ki oddajate ponudbe v postopkih javnega naročanja in želite spoznati zakonske podlage za izvajanje javnih naročil in možnosti opredelitev posameznih zahtev naročnika v razpisni dokumentaciji, vključno z uporabo sistemov za elektronsko oddajo ponudb.

Strokovna izvajalka: Maja Marinček, univ. dipl. ekon., je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanju na Ministrstvu za javno upravo. Na področju javnega naročanja dela od leta 2005. Na Direktoratu za javno naročanje sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje na področju javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. im. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je 10 let svetovala pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.

ali

Dodatne informacije

E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345

Kotizacija in plačilo

Cena seminarja je 189 EUR + 22 % DDV in vključuje predavanja, gradivo, kosilo, pogostitev med odmori ter potrdilo o udeležbi.

Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.

Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v roku 30 dni po prejemu računa, ki je podlaga za plačilo.

Drugi udeleženci kotizacijo poravnajo vsaj 2 dni pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2019-1028.

Zaupajo nam tudi