Kdaj: 28. januar 2020, od 09:00 do 13:15
Kje: Zdravniška zbornica Slovenije, Ljubljana Bežigrad
Predava: Maja Marinček
DODATNI TERMIN: Zaradi velikega zanimanja smo uskladili dodatni termin seminarja, ki bo ponovno izveden 6. februarja 2020. Več o seminarju in prijava >>>
Do 28. februarja 2020 morajo naročniki v skladu z ZJN-3 na portal javnih naročil sporočiti podatke o t. im. evidenčnih naročilih, torej tistih oddanih javnih naročilih, katerih vrednost je nižja od mejnih vrednosti za uporabo zakona. Poleg tega morajo naročniki do konca februarja na svoji spletni strani ali portalu javnih naročil objaviti tudi seznam javnih naročil, ki so bila oddana preteklo leto in katerih vrednost je višja od 10.000 eurov (brez DDV) in nižja od mejnih vrednosti za uporabo ZJN-3.
Pravočasna in pravilna oddaja statističnih podatkov o evidenčnih naročilih je izredno pomembna. V skladu z ZJN-3 namreč ne-sporočanje statističnih podatkov oziroma sporočanje napačnih statističnih podatkov o oddanih javnih naročilih predstavlja prekršek, za katerega se lahko naročnika kaznuje z globo od 10.000 do 50.000 eurov.
Naročniki pa pogosto ne znajo pravilno oceniti, katere podatke je potrebno sporočati oziroma pogosto zmotno med evidenčna naročila štejejo tudi posamezna naročila, oddana na podlagi sklenjenih okvirnih sporazumov.
V praksi se pojavlja veliko vprašanj in dilem, tako da vam bo udeležba na seminarju omogočila, da boste obveznosti poročanja opravili pravilno in v skladu z veljavno zakonodajo.
Program:
Predstavitev načina sporočanja statističnih podatkov o evidenčnih naročilih in objava seznama evidenčnih naročil
Vsebinski sklopi:
Zaključek seminarja, povzetki bistvenih določb, razprava in odgovori na vprašanja.
Seminar je namenjen naročnikom oziroma predstavnikom naročnikov, ki so odgovorni za vodenje evidence o oddanih evidenčnih naročilih in sporočanje statističnih podatkov o njihovi oddaji.
Strokovna izvajalka:
Maja Marinček, univ. dipl. ekon., je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanju na Ministrstvu za javno upravo. Na področju javnega naročanja dela od leta 2005. Na Direktoratu za javno naročanje sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje na področju javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. im. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je 10 let svetovala pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.
ali
Dodatne informacije
E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345
Kotizacija in plačilo
Cena seminarja je 179 EUR + 22 % DDV in vključuje predavanja, gradivo, pogostitev ter potrdilo o udeležbi.
Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.
Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v roku 30 dni po prejemu računa, ki je podlaga za plačilo.
Drugi udeleženci kotizacijo poravnajo vsaj 2 dni pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2020-1003.