Izvedba postopkov javnih naročil in aktualne novosti

Kdaj: 10. marec 2020, od 09:00 do 13:30

Kje: Zdravniška zbornica Slovenije, Ljubljana Bežigrad

Predava: Maja Marinček

 

Naročniki (ministrstva, drugi organi Republike Slovenije, organi samoupravnih lokalnih skupnosti, druge osebe javnega prava in drugi) morajo storitve, gradnje oziroma dobave blaga izvajati v skladu s pravili o postopkih javnega naročanja, ki jih določa Zakon o javnem naročanju. Pri tem je obseg vseh javnih naročil, oddanih v letu 2018, znašal 4.605.323.264 evrov oziroma 10,02% BDP. Zaradi tako velikega obsega javnih naročil, ki jih oddajo javni naročniki, je pomembno, da javna naročila izvajajo usposobljeni kadri pri naročnikih, kar lahko prispeva tudi k zmanjšanju napak pri javnem naročanju.

Pomembno je torej, da so kadri, ki izvajajo javna naročila seznanjeni z določili Zakona o javnem naročanju oziroma podzakonskih aktov, da lahko pravilno izberejo postopke oddaje javnih naročil, ustrezno pripravijo dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila ter izvedejo celoten postopek oddaje javnega naročila v skladu z določili ZJN-3.

Velikokrat si naročniki tako zastavljajo vprašanja:

  • kako pravilno izpeljati določen postopek oddaje javnega naročila,
  • na kaj je potrebno biti pri izvedbi posameznega postopka oddaje javnega naročila še posebej pozoren ter
  • kakšne so obveznosti elektronskega načina izvajanja javnih naročil.

Na seminarju se boste seznanili:

  • s postopkom oddaje javnega naročila v skladu z ZJN-3, od identifikacije potreb in priprave razpisne dokumentacije do zaključka postopka javnega naročanja,
  • z novostmi, ki jih je prinesel sklep Ustavnega sodišča,
  • z obveznostmi v zvezi z objavljanjem obvestil in druge dokumentacije na portalu javnih naročil ter
  • obveznostmi elektronskega javnega naročanja in uporabnostjo sistema e-Dosje.

Prikazani bodo praktični primeri izvedbe posamezne faze oddaje javnega naročila, s poudarkom na izvedbi naročila male vrednosti, konkurenčnega postopka s pogajanji ter postopka s pogajanji brez predhodne objave.

Vsebinski sklopi:

Novosti na področju javnega naročanja:

  • nove mejne vrednosti za objave javnih naročil v Uradnem listu EU
  • ustrezna ravnanja v skladu s sklepom Ustavnega sodišča o zadržanju izvajanja dela 67.a člena in dela 75. člena ZJN-3

Priprava na postopek oddaje javnega naročila (izračun ocenjene vrednosti)

Izvedba postopka oddaje javnega naročila, s poudarkom na izvedbi naročila male vrednosti, konkurenčnega postopka s pogajanji ter postopka s pogajanji brez predhodne objave:

  • priprava razpisne dokumentacije (opredelitev pogojev za sodelovanje, razlogov za izključitev, meril za oddajo javnih naročil in tehničnih specifikacij)
  • priprava ESPD obrazca
  • objava obvestila o naročilu na portalu javnih naročil
  • priprava javnega naročila v sistemu za elektronsko oddajo ponudb (e-JN)
  • spreminjanje in pojasnjevanje razpisne dokumentacije na portalu javnih naročil
  • pregled in ocenjevanje ponudb
  • dopustnost spreminjanja in dopolnjevanja ponudb, odprava računskih napak, neobičajno nizka cena
  • priprava odločitve o oddaji naročila
  • dopustne spremembe pogodbe v teku izvajanja javnega naročila
  • preverjanje ponudnika v e-Dosjeju
  • zahteva za vpogled in vpogled v ponudbo izbranega ponudnika

Sklenitev in izvedba okvirnega sporazuma

Novosti Zakona o pravnem varstvu (ZPVPJN-B) in portal eRevizija

Zaključek seminarja, povzetki bistvenih določb, razprava in odgovori na vprašanja.

Seminar je namenjen naročnikom oziroma predstavnikom naročnikov, ki so odgovorni za pripravo in izvedbo javnih naročil. Vabljeni tudi ponudniki, ki oddajate ponudbe v postopkih javnega naročanja in želite spoznati zakonske podlage za izvajanje javnih naročil in možnosti opredelitev posameznih zahtev naročnika v razpisni dokumentaciji, vključno z uporabo sistemov za elektronsko oddajo ponudb.

Strokovna izvajalka: Maja Marinček, univ. dipl. ekon., je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanju na Ministrstvu za javno upravo. Na področju javnega naročanja dela od leta 2005. Na Direktoratu za javno naročanje sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje na področju javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. im. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je 10 let svetovala pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.

ali

Dodatne informacije

E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345

Kotizacija in plačilo

Cena seminarja je 189 EUR + 22 % DDV in vključuje predavanja, gradivo, pogostitev ter potrdilo o udeležbi.

Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.

Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v roku 30 dni po prejemu računa, ki je podlaga za plačilo.

Drugi udeleženci kotizacijo poravnajo vsaj 2 dni pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2020-1008.

Zaupajo nam tudi