Kdaj: 15. april 2020, od 15:00 do 17:00
Kje: Spletni seminar v živo
Predava: Maja Marinček, Ministrstvo za javno upravo
OBVESTILO: spletni seminar bo izveden v sredo, 15. 4. 2020, od 15. do 17. ure (zaradi nepredvidene in nujne zadržanosti predavateljice smo seminar prestavili na 15. uro, prvotno je bil predviden pričetek ob 9. uri). Hvala za razumevanje.
Naročniki (ministrstva, drugi organi Republike Slovenije, organi samoupravnih lokalnih skupnosti, druge osebe javnega prava in drugi) se v trenutnih razmerah epidemiološke situacije v Sloveniji srečujejo z mnogimi vprašanji, kako izvajati tako nujna kot ne-nujna javna naročila.
Zakonodajni interventni paket, ki ga je Državni zbor potrdil 2. 4. 2020, je bil objavljen v Uradnem listu RS v petek, 10. 4. 2020 in velja z naslednjim dnem po objavi.
Ta t.im. interventni zakon vključuje tudi spremembe nekaterih določil ZJN-3, poleg tega pa vključuje tudi nekatera druga določila, ki vplivajo na izvajanje javnih naročil, pri katerih se naročnikom pogosto zastavljajo vprašanja, na kakšen način jih upoštevati pri izvajanju javnih naročil.
Spoznajte novosti, pridobite odgovore na vaša vprašanja ter razjasnite dileme na praktičnem spletnem seminarju, ki bo potekal v živo in ga bo vodila Maja Marinček, zaposlena na MJU.
Na seminarju se boste seznanili:
Seminar je namenjen naročnikom oziroma predstavnikom naročnikov, ki so odgovorni za pripravo in izvedbo javnih naročil.
Prijava na spletni seminar vključuje:
Strokovna izvajalka: Maja Marinček je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanju na Ministrstvu za javno upravo. Na področju javnega naročanja dela od leta 2005. Na Direktoratu za javno naročanje sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje na področju javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. im. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je 10 let svetovala pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.
ali
Dodatne informacije
E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345
Kotizacija in plačilo
Cena spletnega seminarja je 76 EUR + 22 % DDV.
Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.
Kotizacijo je potrebno poravnati vsaj dan pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2020-1014.
Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v skladu s predpisi in prejemu e-računa, ki je podlaga za plačilo.