Izvajanje javnih naročil v času epidemije

Kdaj: 15. april 2020, od 15:00 do 17:00

Kje: Spletni seminar v živo

Predava: Maja Marinček, Ministrstvo za javno upravo

OBVESTILO: spletni seminar bo izveden v sredo, 15. 4. 2020, od 15. do 17. ure (zaradi nepredvidene in nujne zadržanosti predavateljice smo seminar prestavili na 15. uro, prvotno je bil predviden pričetek ob 9. uri). Hvala za razumevanje.


Naročniki (ministrstva, drugi organi Republike Slovenije, organi samoupravnih lokalnih skupnosti, druge osebe javnega prava in drugi) se v trenutnih razmerah epidemiološke situacije v Sloveniji srečujejo z mnogimi vprašanji, kako izvajati tako nujna kot ne-nujna javna naročila.

Zakonodajni interventni paket, ki ga je Državni zbor potrdil 2. 4. 2020, je bil objavljen v Uradnem listu RS v petek, 10. 4. 2020 in velja z naslednjim dnem po objavi.

Ta t.im. interventni zakon vključuje tudi spremembe nekaterih določil ZJN-3, poleg tega pa vključuje tudi nekatera druga določila, ki vplivajo na izvajanje javnih naročil, pri katerih se naročnikom pogosto zastavljajo vprašanja, na kakšen način jih upoštevati pri izvajanju javnih naročil.

Spoznajte novosti, pridobite odgovore na vaša vprašanja ter razjasnite dileme na praktičnem spletnem seminarju, ki bo potekal v živo in ga bo vodila Maja Marinček, zaposlena na MJU. 

Na seminarju se boste seznanili:

  • z načinom in možnostmi izvedbe nujnih javnih naročil,
  • z načinom in možnostmi izvedbe ne-nujnih javnih naročil,
  • z izvedbo tekočih javnih naročil zaradi epidemiološke situacije,
  • s spremembami določil Zakona o javnem naročanju, ki so zajete v interventnem zakonu,
  • z odgovori na najpogostejša vprašanja.

Seminar je namenjen naročnikom oziroma predstavnikom naročnikov, ki so odgovorni za pripravo in izvedbo javnih naročil.

Prijava na spletni seminar vključuje:

  • strokovno predavanje, ki poteka v živo prek spleta (na e naslov, ki ga boste zapisali v prijavi boste prejeli povezavo na seminar in ostala navodila)
  • prezentacijo v PDF-ju (pošljemo jo na vaš e naslov in si jo lahko natisnete)
  • na voljo bo tudi dostop do posnetka spletnega seminarja, če si le tega ne boste mogli ogledati v živo.

Strokovna izvajalka: Maja Marinček je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanju na Ministrstvu za javno upravo. Na področju javnega naročanja dela od leta 2005. Na Direktoratu za javno naročanje sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje na področju javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. im. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je 10 let svetovala pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.

ali

Dodatne informacije

E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345

Kotizacija in plačilo

Cena spletnega seminarja je 76 EUR + 22 % DDV.

Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.

Kotizacijo je potrebno poravnati vsaj dan pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2020-1014.

Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v skladu s predpisi in prejemu e-računa, ki je podlaga za plačilo.

Zaupajo nam tudi