Izognite se sankcijam zaradi neustrezno vodenih kadrovskih evidenc, personalnih map in »Covid« dokumentov

Kdaj: 08. september 2020, od 09:00 do 13:30

Kje: Zdravniška zbornica Slovenije, Ljubljana Bežigrad

Predava: Andreja Samec Koderman

Urejene personalne mape in kadrovske evidence so zakonska obveznost vsakega podjetja oziroma organizacije. Na tem področju se pojavlja kar nekaj napak, ki jih delovni inšpektorji pogosto zaznajo ter sankcionirajo.

Na vaša vprašanja in dileme vam bo odgovorila strokovnjakinja s področja delovnopravne zakonodaje, Andreja Samec Koderman, ki vam bo podala nasvete, kako vzpostaviti, voditi in arhivirati personalne mape in kadrovske evidence, da bo vaše kadrovanje učinkovito in zakonito.

Del seminarja bomo namenili tudi postavljanju delovnopravnih temeljev podjetja v obliki internih aktov ter aktualni »Covid« kadrovski dokumentaciji, celotno izobraževanje pa podkrepili s praktičnimi primeri in najnovejšo sodno prakso.

Program:

Personalne mape:

  • katere so zakonske podlage za vzpostavitev personalnih map delavcev
  • katera dokumentacija v personalni mapi ima značaj trajne listine
  • kako ravnati, ko pride do nenamernega uničenja ali poškodovanja personalnih map zaradi zunanjih vplivov (požar, izliv vode...)
  • kaj delovni inšpektor najpogosteje pogleda in sankcionira
  • kako zagovarjati arhivirane kopije osebnih dokumentov v personalni mapi delavca
  • kakšno vlogo ima evidenčni list v personalni mapi in kdaj je obvezen

Zakonsko obvezni delovnopravni akti:

  • katere akte je dolžan vzpostaviti vsak delodajalec že po samem zakonu
  • kdaj je smiselno vzpostaviti dodatne interne akte in zakaj
  • za katere akte inšpektorat najpogosteje izda globe in zakaj
  • na kaj moramo biti pozorni pri vzpostavljanju internih aktov

Vodenje kadrovskih evidenc:

  • zakonske podlage kadrovskih evidenc
  • zakaj so evidence druga najpogostejša sankcija delovnega inšpektorata
  • ali so evidence zgolj administrativna ovira ali prednost delodajalca
  • kako učinkovito voditi kadrovske evidence
  • kako izgleda popolna evidenca o delavcih
  • kaj vse lahko inšpektor razbere iz vaše evidence o prisotnosti delavcev
  • kako vzpostaviti evidenco o kolektivnih delovnih sporih

Izzivi »COVID« dokumentacije:

  • skladnost »Covid« dokumentov z ostalimi kadrovskimi evidencami
  • zakoniti dokumenti v primeru dela od doma v času epidemije - praksa
  • zakonite podlage za delo od doma izven razglašenih izrednih razmer

Potek in izvedba seminarja:

  • Seminar bo potekal v manjši skupini, število mest je omejeno. Dovolj časa bomo namenili tudi vašim vprašanjem, ki jih lahko posredujete že pred izvedbo na e naslov grega.sodja@ic-uspeh.si oz. jih boste lahko zastavili na seminarju.
  • Zagotavljali in izvajali bomo zaščitne ukrepe za varno izvajanje dogodka v obdobju Covid-19. Poskrbeli bomo za varno razdaljo med udeleženci ter redno zračenje prostora, na voljo bodo sredstva za razkuževanje rok, strežba hrane in pijače bo v skladu z navodili in priporočili Ministrstva za zdravje in NIJZ.

Predavateljica:

Andreja Samec Koderman, direktorica Kadrovske asistence.

Specializirana je za razvoj in vzpostavitev optimalnih kadrovskih procesov. Skrbi tudi za izvedbo kadrovskih storitev v podjetju na najvišjem nivoju in razvoj zaposlenih v podjetjih. Kot predavateljica je na Svetovnem kongresu za razvoj človeških virov 2015 predstavila svoj pristop motivacije zaposlenih za večjo zavzetost pri delu. Za dosežke na področju razvoja človeških virov je bila nominirana za eno najprestižnejših nagrad (Talent Acquisition Leadership Award), ki jo posameznik lahko prejme za svoje delo. Nagrado je prevzela na Svetovnem kongresu za razvoj človeških virov v Mumbaiu. Andreja je diplomirana ekonomistka, specialistka managementa, licencirana svetovalka Profiles International, uradno priznana izvajalka nacionalnih VKO projektov,  kadrovska revizorka in sodnica porotnica na delovnem sodišču.

 

ali

Dodatne informacije

E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345

Kotizacija in plačilo

Cena seminarja je 179 EUR + 22 % DDV in vključuje predavanja, gradivo, pogostitev ter potrdilo o udeležbi.

Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.

Kotizacijo je potrebno poravnati vsaj 2 dni pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2020-1027.

Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v roku 30 dni po prejemu računa, ki je podlaga za plačilo.

Zaupajo nam tudi