Izvajanje javnih naročil ob upoštevanju interventnih ukrepov

Kdaj: 10. junij 2020, od 09:00 do 13:15

Kje: Zdravniška zbornica Slovenije, Ljubljana Bežigrad

Predava: Maja Marinček

 

Naročniki (ministrstva, drugi organi Republike Slovenije, organi samoupravnih lokalnih skupnosti, druge osebe javnega prava in drugi) morajo storitve, gradnje oziroma dobave blaga izvajati v skladu s pravili javnega naročanja, ki jih določa Zakon o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15 in 14/18).

Pri tem se naročniki srečujejo z mnogimi vprašanji, kako pravilno izbrati postopek oddaje javnih naročil, ustrezno pripraviti razpisno dokumentacijo oziroma izvesti celoten postopek oddaje javnega naročila v skladu z določili ZJN-3.

V mesecu aprilu je vlada sprejela tudi interventni zakon (ZIUZEOP), ki je stopil v veljavo 11. 4. 2020 in je v razmerah epidemiološke situacije v Sloveniji v nekaterih delih posegel tudi v določila ZJN-3. Poleg tega pa je vključeval tudi še nekatera druga določila, ki vplivajo na izvajanje javnih naročil.

Državni zbor pa je 30. maja 2020 sprejel tudi tretji paket ukrepov za omilitev in odpravo posledic epidemije COVID-19 (ZIUOOPE), ki vključuje nekatera dodatna odstopanja od določil ZJN-3. Tako od dneva začetka uporabe sprejetih ukrepov (1. 6. 2020) med drugim veljajo tudi nove (spremenjene) vrednosti za naročila male vrednosti ter možnost popravnega mehanizma za razlog za izključitev oziroma okoliščino za razvezo pogodbe v zvezi s plačilom davkov in prispevkov.

Spoznajte novosti, pridobite odgovore na vaša vprašanja ter razjasnite dileme na praktičnem seminarju, ki ga bo vodila Maja Marinček, zaposlena na MJU.

Na seminarju se boste seznanili:

  • z ukrepi interventnega zakona ZIUZEOP, ki posegajo na področje javnega naročanja, predvsem dvigom mejne vrednosti za uporabo zakona, naročanjem s strani krajevnih skupnosti ter obveznostmi v zvezi z javnimi naročili živil,
  • z obveznostmi v zvezi z evidenčnimi naročili,
  • z ukrepi interventnega zakona ZIUOOPE, ki posegajo na področje javnega naročanja, predvsem z dvigom mejne vrednosti za uporabo postopka naročila male vrednosti in popravnim mehanizmom,
  • z obveznostmi pri izvedbi postopkov oddaje javnih naročil, s poudarkom na obveznostih pri uporabi postopka naročila male vrednosti (NMV),
  • s postopki oddaje javnih naročil, s poudarkom na sklenitvi in izvajanju okvirnih sporazumov,
  • z možnostmi sprememb pogodb v skladu z ZJN-3,
  • odgovori na najpogostejša vprašanja.

Seminar je namenjen naročnikom oziroma predstavnikom naročnikov, ki so odgovorni za pripravo in izvedbo javnih naročil.

Strokovna izvajalka: Maja Marinček, univ. dipl. ekon., je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanju na Ministrstvu za javno upravo. Na področju javnega naročanja dela od leta 2005. Na Direktoratu za javno naročanje sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje na področju javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. im. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je 10 let svetovala pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.

ali

Dodatne informacije

E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345

Kotizacija in plačilo

Cena seminarja je 189 EUR + 22 % DDV in vključuje predavanja, gradivo, pogostitev ter potrdilo o udeležbi.

Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.

Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v roku 30 dni po prejemu računa, ki je podlaga za plačilo.

Drugi udeleženci kotizacijo poravnajo vsaj 2 dni pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2020-1019.

Zaupajo nam tudi