Izplačevanje redne delovne uspešnosti, ukrepi in druge novosti v zvezi s pravicami javnih uslužbencev v 2021

Kdaj: 18. januar 2021

Kje: Spletni seminar, ki si ga lahko ogledate v času, ko vam najbolj odgovarja

Predava: Štefka Korade Purg

AKTUALNO: Po več letih neizplačevanja redne delovne uspešnosti se le-ta od 1.7.2020 dalje ponovno izplačuje, saj je redna delovna uspešnost sestavni del plače.

Če redno delovno uspešnost izplačujete za 3 mesece, sledi ponovno ocenjevanje in izplačilo pri januarski plači, ki bo izplačana v februarju 2021. Prav tako sledi izplačilo pri tistih, ki ste se odločili izplačevati redno delovno uspešnost za 6 mesecev.


V zvezi z redno delovno uspešnostjo je treba poznati tako ureditev v ZSPJS kot v Kolektivni pogodbi za javni sektor, prav tako pa se je treba seznaniti s postopkom določanja in delitve sredstev za ta namen.

Dosedanje izkušnje kažejo, da se v praksi pojavlja veliko vprašanj in dilem, od tega, kaj pomeni ocenjevalno obdobje, do uporabe kriterijev in vprašanj, kdo mora biti ocenjen in kako se izračuna redna delovna uspešnost za posameznega javnega uslužbenca.

Namen spletnega seminarja je seznanitev s sistemsko ureditvijo redne delovne uspešnosti kot dela plače javnega uslužbenca ter predstavitev načina in postopka določanja mase sredstev za redno delovno uspešnost, ocenjevanja javnih uslužbencev ter delitve sredstev.

Na spletnem seminarju bomo izpostavili odgovore na dileme, ki se pojavljajo v praksi. Odgovorili bomo predvsem na vprašanja glede oblikovanja mase sredstev za redno delovno uspešnost in posebej pojasnili, da redna delovno uspešnost pripada javnim uslužbencem za nadpovprečne rezultate dela, sam znesek redne delovne uspešnosti pa se obračuna samo za redno delo.

V nadaljevanju bodo predstavljeni tudi nekateri ukrepi iz interventnega zakona (dodatki, koriščenje dopusta, prenehanje pogodbe o zaposlitvi) ter novosti, ki jih je treba upoštevati pri določanju pravic javnih uslužbencev (premije dodatnega pokojninskega zavarovanja, regres za prehrano, obračun kilometrine pri stroških prevoza na delo in pri uporabi lastnega vozila v službene namene).

Vsebina seminarja:

Redna delovna uspešnost:

  • Redna delovna uspešnost - ureditev v ZSPJS in KPJS
  • Oblikovanje mase sredstev, višina redne delovne uspešnosti na ravni delodajalca in javnega uslužbenca
  • Kriteriji in način delitve sredstev za redno delovno uspešnost
  • Obveznosti delodajalca glede objave podatkov
  • Oblikovanje mase sredstev za ravnatelje, direktorje in tajnike
  • Ocenjevanje in delitev redne delovne uspešnosti za ravnatelje, direktorje in tajnike

Ukrepi in novosti:

  • Predstavitev ukrepov v zvezi z dodatki (dodatek po KPJS za čas epidemije in zagotavljanje sredstev, drugi začasni dodatki)
  • Koriščenje letnega dopusta
  • Prenehanje delovnega razmerja ob izpolnitvi pogojev za upokojitev
  • Premije, regres za prehrano in obračun kilometrin

Strokovna izvajalka: Štefka Korade Purg, univ. dipl. soc., z bogatimi praktičnimi izkušnjami s področja organizacije in sistemizacije delovnih mest ter urejanja delovnih razmerij, pravic in obveznosti javnih uslužbencev v javnem sektorju. Z obravnavano tematiko se pri svojem delu dnevno srečuje, sodeluje pa tudi pri pripravi sistemskih rešitev.

Prijava na spletni seminar vključuje:

  • Aktualno strokovno predavanje (trajanje 120 minut) je posneto 12.1.2021 in si ga kadarkoli lahko ogledate na delovnem mestu ali od doma, v času, ki vam najbolj odgovarja.
  • Povezavo za ogled vam posredujemo na vaš e naslov. Predhodno se je na seminar potrebno prijaviti.
  • Vaša vsebinska vprašanja lahko posredujete ob prijavi ali pa po ogledu seminarja in prejeli boste pisne odgovore.
  • Prezentacijo v PDF-ju (pošljemo jo na vaš e naslov in si jo lahko natisnete).
  • Odgovore na vaša morebitna vprašanja, ki jih pošljete na e naslov grega.sodja@ic-uspeh.si.

Za ogled spletnega seminarja potrebujete internetno povezavo in zvok na računalniku.

Pridobite aktualne informacije ter odgovore na vaša vprašanja iz prakse.

ali

Dodatne informacije

E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345

Kotizacija in plačilo

Cena spletnega seminarja je 130 EUR + 22 % DDV.

Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.

Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v skladu s predpisi in prejemu e-računa, ki je podlaga za plačilo.

Drugi udeleženci kotizacijo poravnajo vsaj dan pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2021-1001.

Zaupajo nam tudi