Vse o ravnanju s ponudbami in izvajanju pogodb v postopkih javnega naročanja za naročnike

Kdaj: 27. oktober 2020, od 09:00 do 13:15

Kje: Zdravniška zbornica Slovenije, Ljubljana Bežigrad

Predava: mag. Urška Skok Klima

Pregled in ocena ponudb, dopolnitve in spremembe med postopkom javnega naročila in po podpisani pogodbi

Javno naročanje je proces, ki zahteva vrsto različnih znanj ali veščin, v osnovi pa primarna pravila za izvedbo postopkov ureja Zakon o javnem naročanju (ZJN-3). Pri tem so nekatere postopkovne določbe v praksi povsem jasne, medtem ko pri nekaterih institutih pravno pravilo terja tudi ustrezno razlago in presojo posamezne okoliščine.

Seminar bo tako namenjen pogosto zaznanim dilemam pri pregledu in dopolnitvah ponudb in kasneje pri spremembah pogodb.

Predstavljene bodo določbe ZJN-3, ki urejajo način ravnanja s ponudbami v postopkih javnega naročanja in izvajanjem že sklenjene pogodbe, s posebnim poudarkom na pravilih, ki dovoljujejo spremembe ponudbe in spremembe pogodbe. Skupaj s pravili bodo predstavljeni tudi konkretni primeri iz prakse.

Gre namreč za področje, kjer se v praksi pravna pravila pogosto različno interpretirajo, obstaja pa tudi določena praksa Državne revizijske komisije, ki lahko daje dobre usmeritve k pravilnemu ravnanju.

Vsebinski sklopi:

Pregled in ocenjevanje ponudb:

  • Razlogi za izključitev in način preverjanja
  • Pogoji za sodelovanje
  • Merila za izbor in ocena ponudb
  • Pojasnila in dopolnjevanje ponudb

Sklenitev pogodbe in njene (ne)dovoljene spremembe:

  • Sklenitev pogodbe
  • Obvezne sestavine pogodbe
  • Katere spremembe so dovoljene in kdaj
  • Obvezna ravnanja naročnika v primeru spremembe pogodbe
  • Odgovori na vprašanja udeležencev

Potek in izvedba seminarja:

  • Seminar bo potekal v manjši skupini, število mest je omejeno na 10 udeležencev. Dovolj časa bomo namenili tudi vašim vprašanjem, ki jih lahko posredujete že pred izvedbo na e naslov grega.sodja@ic-uspeh.si oz. jih boste lahko zastavili na seminarju.
  • Zagotavljali in izvajali bomo zaščitne ukrepe za varno izvajanje dogodka v obdobju Covid-19. Poskrbeli bomo za varno razdaljo med udeleženci ter redno zračenje prostora, na voljo bodo sredstva za razkuževanje rok, strežba hrane in pijače bo v skladu z navodili in priporočili Ministrstva za zdravje in NIJZ.

Strokovna izvajalka:

mag. Urška Skok Klima je vodja Sektorja za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanje, pri Ministrstvu za javno upravo. Diplomirala je leta 2002 na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, nato pa leta 2005 pridobila naziv magister znanosti na Pravni fakulteti Univerze v Mariboru. Od leta 2002 je zaposlena v državni upravi, z javnimi naročili se ukvarja več kot 10 let, od tega je nekaj let vodila službo, pristojno za javna naročila na Ministrstvu za infrastrukturo in nato na Ministrstvu za pravosodje, od januarja 2015 pa vodi Sektor za sistem javnega naročanja v Direktoratu za javno naročanje Ministrstva za javno upravo. S področja javnega naročanja je avtorica več člankov v zbornikih in revijah, soavtorica Zakona o javnem naročanju (ZJN-3) s komentarjem, Zakona o pravnem varstvu postopkih javnega naročanja s komentarjem in Priročnika za javno naročanje ter predavateljica v okviru različnih predavanj, konferenc in posvetov.

ali

Dodatne informacije

E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345

Kotizacija in plačilo

Cena seminarja je 189 EUR + 22 % DDV in vključuje predavanja, gradivo, pogostitev ter potrdilo o udeležbi.

Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.

Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v roku 30 dni po prejemu računa, ki je podlaga za plačilo.

Drugi udeleženci kotizacijo poravnajo vsaj 2 dni pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2020-1032.

Zaupajo nam tudi