Kdaj: 18. januar 2021
Kje: Spletni seminar, ki si ga lahko ogledate v času, ko vam najbolj odgovarja
Predava: Maja Marinček
Aktualno: S 1. 1. 2021 je uporaba portala e-Revizija, ki se uporablja za elektronsko izmenjavo informacij in dokumentov v predrevizijskem, revizijskem in pritožbenem postopku, postala obvezna.
Uporabljati pa se začnejo tudi določbe, ki urejajo upravni spor.
Tako je pomembno, da so naročniki (ministrstva, občine, zavodi in drugi), ki morajo storitve, gradnje oziroma dobave blaga praviloma naročati v skladu s pravili o postopkih javnega naročanja, ki jih določa Zakon o javnem naročanju (ZJN-3) ter gospodarski subjekti, ki sodelujejo v postopkih oddaje javnih naročil ustrezno seznanjeni z določili Zakona o pravnem varstvu v postopkih oddaje javnih naročil (ZPVPJN) in funkcionalnostmi portala e-Revizija, da lahko opravijo ustrezne aktivnosti v primeru predrevizijskega, revizijskega ali pritožbenega postopka.
V postopkih javnega naročanja lahko namreč praviloma gospodarski subjekti/ponudniki zoper vsako ravnanje naročnika v postopku javnega naročanja (npr. določila razpisne dokumentacije in/ali odločitev naročnika o (ne)oddaji javnega naročila) uveljavljajo pravno varstvo.
S 1. 1. 2021 pa se začnejo uporabljati tudi določbe, ki urejajo upravni spor.
Na seminarju se boste seznanili s postopkom pravnega varstva ter funkcionalnostjo in načinom uporabe portala e-Revizija.
Program:
Vsebinski sklopi:
Strokovna izvajalka: Maja Marinček, univ. dipl. ekon., je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanju na Ministrstvu za javno upravo. Na področju javnega naročanja dela od leta 2005. Na Direktoratu za javno naročanje sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje na področju javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. im. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je 10 let svetovala pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.
Prijava na spletni seminar vključuje:
Pridobite aktualne informacije ter odgovore na vaša vprašanja.
ali
Dodatne informacije
E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345
Kotizacija in plačilo
Cena spletnega seminarja je 130 EUR + 22 % DDV.
Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.
Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v skladu s predpisi in prejemu e-računa, ki je podlaga za plačilo.
Drugi udeleženci kotizacijo poravnajo pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2020-1034.