Pravno varstvo in obvezna uporaba portala eRevizija za naročnike

Kdaj: 18. januar 2021

Kje: Spletni seminar, ki si ga lahko ogledate v času, ko vam najbolj odgovarja

Predava: Maja Marinček

Aktualno: S 1. 1. 2021 je uporaba portala e-Revizija, ki se uporablja za elektronsko izmenjavo informacij in dokumentov v predrevizijskem, revizijskem in pritožbenem postopku, postala obvezna.

Uporabljati pa se začnejo tudi določbe, ki urejajo upravni spor.


Tako je pomembno, da so naročniki (ministrstva, občine, zavodi in drugi), ki morajo storitve, gradnje oziroma dobave blaga praviloma naročati v skladu s pravili o postopkih javnega naročanja, ki jih določa Zakon o javnem naročanju (ZJN-3) ter gospodarski subjekti, ki sodelujejo v postopkih oddaje javnih naročil ustrezno seznanjeni z določili Zakona o pravnem varstvu v postopkih oddaje javnih naročil (ZPVPJN) in funkcionalnostmi portala e-Revizija, da lahko opravijo ustrezne aktivnosti v primeru predrevizijskega, revizijskega ali pritožbenega postopka.

V postopkih javnega naročanja lahko namreč praviloma gospodarski subjekti/ponudniki zoper vsako ravnanje naročnika v postopku javnega naročanja (npr. določila razpisne dokumentacije in/ali odločitev naročnika o (ne)oddaji javnega naročila) uveljavljajo pravno varstvo.

S 1. 1. 2021 pa se začnejo uporabljati tudi določbe, ki urejajo upravni spor.

Na seminarju se boste seznanili s postopkom pravnega varstva ter funkcionalnostjo in načinom uporabe portala e-Revizija.

Program:

  • Predstavitev postopka pravnega varstva ter funkcionalnosti portala e-Revizija s praktičnim prikazom.

Vsebinski sklopi:

  • Postopek pravnega varstva:
    • Potek predrevizijskega postopka
    • Potek revizijskega postopka
  • Praktični prikaz portala eRevizija (obvezna uporaba od 1.1.2021):
    • Načini dostopanja do portala eRevizija
    • Pravila delovanja portala eRevizija
    • Načini vpogledovanja, vlaganja, prenosa in prevzemanja informacij in dokumentov ter dajanja pooblastil za vpogled, vnos, prenos ali prevzem informacij in dokumentov na portalu eRevizija
    • Prikaz predrevizijskega, revizijskega in pritožbenega postopka preko portala eRevizija

Strokovna izvajalka: Maja Marinček, univ. dipl. ekon., je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanju na Ministrstvu za javno upravo. Na področju javnega naročanja dela od leta 2005. Na Direktoratu za javno naročanje sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje na področju javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. im. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je 10 let svetovala pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.

Prijava na spletni seminar vključuje:

  • Aktualno strokovno predavanje (trajanje približno 120 minut) je posneto in si ga lahko ogledate na delovnem mestu ali od doma, v času, ki vam najbolj odgovarja (ogledate si ga lahko tudi večkrat). Povezavo za ogled vam posredujemo na vaš elektronski naslov po prejemu prijavnice.
  • Prezentacijo v PDF-ju (pošljemo jo na vaš e naslov in si jo lahko natisnete).
  • Odgovore na vaša morebitna vprašanja, ki jih pošljete na e naslov grega.sodja@ic-uspeh.si.

Pridobite aktualne informacije ter odgovore na vaša vprašanja.

ali

Dodatne informacije

E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345

Kotizacija in plačilo

Cena spletnega seminarja je 130 EUR + 22 % DDV.

Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.

Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v skladu s predpisi in prejemu e-računa, ki je podlaga za plačilo.

Drugi udeleženci kotizacijo poravnajo pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2020-1034.

Zaupajo nam tudi