Sporočanje statističnih podatkov o evidenčnih naročilih

Kdaj: 05. februar 2021

Kje: Spletni seminar, ki si ga lahko ogledate v času, ko vam najbolj odgovarja

Predava: Maja Marinček

Sporočanje podatkov o oddanih evidenčnih naročilih do 28. februarja


Do 28. februarja 2021 morajo naročniki v skladu z ZJN-3 na portal javnih naročil sporočiti podatke o t. im. evidenčnih naročilih, torej tistih oddanih javnih naročilih, katerih vrednost je nižja od mejnih vrednosti za uporabo zakona. Poleg tega morajo naročniki do konca februarja na svoji spletni strani ali portalu javnih naročil objaviti tudi seznam javnih naročil, ki so bila oddana preteklo leto in katerih vrednost je višja od 10.000 eurov (brez DDV) in nižja od mejnih vrednosti za uporabo ZJN-3.

V letu 2020 pa so bile na podlagi interventnih zakonov nekatere mejne vrednosti za uporabo ZJN-3 začasno povišane, zaradi česar bodo morali naročniki pri poročanju o oddanih evidenčnih naročilih v letu 2020 dodatno pozornost nameniti tudi temu, torej, do katerih vrednosti so se lahko v določenem obdobju leta 2020 za oddajo t.im. evidenčnih naročil uporabljale te višje vrednosti.

Pravočasna in pravilna oddaja statističnih podatkov o evidenčnih naročilih je izredno pomembna. V skladu z ZJN-3 namreč ne-sporočanje statističnih podatkov oziroma sporočanje napačnih statističnih podatkov o oddanih javnih naročilih predstavlja prekršek, za katerega se lahko naročnika kaznuje z globo od 10.000 do 50.000 eurov.

Naročniki pa pogosto ne znajo pravilno oceniti, katere podatke je potrebno sporočati oziroma pogosto zmotno med evidenčna naročila štejejo tudi posamezna naročila, oddana na podlagi sklenjenih okvirnih sporazumov ali druga naročila.

V praksi se pojavlja veliko vprašanj in dilem, tako da vam bo udeležba na seminarju omogočila, da boste obveznosti poročanja opravili pravilno in v skladu z veljavno zakonodajo.

Vsebinski sklopi:

Spletni seminar je pripravljen v dveh delih.

1. del: Mejne vrednosti za uporabo zakona in izračun ocenjene vrednosti naročila (trajanje 155 minut)

V prvem delu bodo predstavljene:

  • mejne vrednosti za uporabo zakona,
  • spremenjene mejne vrednosti za uporabo ZJN-3 v skladu z ZIUZEOP in ZZUOOP,
  • izračun ocenjene vrednosti,
  • istovrstnost naročil,
  • preprečevanje drobljenja javnih naročil in
  • načelo kratkih dobavnih verig.

2. del: Evidenčna naročila in obveznosti v zvezi z objavljanjem podatkov (trajanje 75 minut)

Drugi vsebinski sklop zajema odgovore na vprašanja:

  • Kaj so evidenčna javna naročila
  • Vodenje evidence o oddanih evidenčnih naročilih
  • Kateri podatki morajo biti zajeti v evidenci o oddanih evidenčnih naročilih
  • Sporočanje statističnih podatkov na portal javnih naročil
  • Kateri podatki morajo biti zajeti v statistiki o oddanih evidenčnih naročilih
  • Objava seznama evidenčnih naročil
  • Kateri podatki morajo biti zajeti v seznamu evidenčnih naročilih

Strokovna izvajalka: Maja Marinček, univ. dipl. ekon., je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanju na Ministrstvu za javno upravo. Na področju javnega naročanja dela od leta 2005. Na Direktoratu za javno naročanje sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje na področju javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. im. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je 10 let svetovala pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.

Prijava na spletni seminar vključuje:

  • Aktualno strokovno predavanje v dveh delih (prvo v trajanju 155 minut in drugo v trajanju 75 minut) je posneto in si ga kadarkoli lahko ogledate na delovnem mestu ali od doma, v času, ki vam najbolj odgovarja (ogledate si ga lahko tudi večkrat).
  • Povezavo za ogled vam posredujemo na vaš e naslov. Predhodno se je na seminar potrebno prijaviti.
  • Vaša vsebinska vprašanja lahko posredujete ob prijavi ali pa po ogledu seminarja in prejeli boste pisne odgovore.
  • Prezentacijo v PDF-ju (pošljemo jo na vaš e naslov in si jo lahko natisnete).
  • Odgovore na vaša morebitna vprašanja, ki jih pošljete na e naslov grega.sodja@ic-uspeh.si.

Za ogled spletnega seminarja potrebujete internetno povezavo in zvok na računalniku.

Pridobite aktualne informacije ter odgovore na vaša vprašanja iz prakse.

ali

Dodatne informacije

E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345

Kotizacija in plačilo

Cena spletnega seminarja je 149 EUR + 22 % DDV.

Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.

Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v skladu s predpisi in prejemu e-računa, ki je podlaga za plačilo.

Drugi udeleženci kotizacijo poravnajo vsaj dan pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2021-1002.

Zaupajo nam tudi