Kdaj: 07. april 2021
Kje: Spletni seminar, ki si ga lahko ogledate v času, ko vam najbolj odgovarja (tudi kasneje)
Predava: Maja Marinček
Aktualno: V marcu 2021 je bil sistem e-JN nadgrajen in naročnikom omogoča dodatne funkcionalnosti pri pripravi in izvedbi javnih naročil.
Javno naročanje v Sloveniji se v zadnjih letih v vedno večji meri izvaja preko različnih orodij z elektronskimi komunikacijskimi sredstvi. Medtem ko je priprava in pošiljanje obvestil o javnih naročilih že pred uveljavitvijo ZJN-3 potekala elektronsko na portalu javnih naročil, je bil le-ta ob sprejetju ZJN-3 nadgrajen z vrsto funkcionalnosti, ki naročniku omogočajo še hitrejšo in učinkovitejšo pripravo obvestil o javnem naročanju, ki jih mora pripraviti in objaviti na portalu oziroma tudi v Uradnem listu Evropske unije.
Od 1. 4. 2018 je v skladu z ZJN-3 obvezno tudi zagotavljanje elektronske oddaje ponudb v postopkih javnega naročanja. Ta obveznost je v ZJN-3 opredeljena v 37. členu, ki v prvem odstavku določa, da se za vsakršno sporočanje in izmenjavo informacij na podlagi tega zakona, zlasti pa elektronsko oddajo ponudb, uporabljajo elektronska komunikacijska sredstva.
V marcu 2021 je bil sistem e-JN nadgrajen z novimi funkcionalnostmi. Le te naročnikom omogočajo pripravo predračuna in oblikovanja sklopov znotraj sistema e-JN, možnost pregledovanja ponudb po sklopih, izvedbo elektronske dražbe idr.
Tudi podatke za preveritev ponudbe naročnik pridobi elektronsko, in sicer iz enotnega informacijskega sistema (e-Dosje). Enotni informacijski sistem e-Dosje namreč omogoča, da naročnik namesto v uradni evidenci preveri podatke, ki se vodijo v uradnih evidencah in ponudnik za njih ni predložil dokazil sam, preko elektronskih sredstev, zaradi česar preverjanje ponudnikov poteka veliko hitreje in učinkoviteje.
S 1. 1. 2021 je postala obvezna tudi uporaba portala eRevizija. Portal predstavlja spletni informacijski portal Državne revizijske komisije, ki se uporablja za elektronsko izmenjavo informacij in dokumentov ter za zagotavljanje informacij v predrevizijskem, revizijskem in pritožbenem postopku.
Na seminarju se boste seznanili z obveznostmi v zvezi z objavljanjem obvestil in druge dokumentacije na portalu javnih naročil ter obveznostmi elektronskega javnega naročanja in njegovimi novimi funkcionalnostmi ter uporabnostjo sistema e-Dosje in delovanjem posameznih aplikacij. Predstavljen bo tudi nov portal eRevizija ter način elektronske izmenjave dokumentov in podatkov v predrevizijskem, revizijskem oziroma pritožbenem postopku.
Program:
Vsebinski sklopi:
Portal javnih naročil:
Obveznosti elektronske oddaje ponudb in uporaba portala e-JN:
Preverjanje podatkov v enotnem informacijskem sistemu (e-Dosje)
Elektronska izmenjava informacij in dokumentov v predrevizijskem, revizijskem in pritožbenem postopku na portalu eRevizija
Seminar je namenjen naročnikom oziroma predstavnikom naročnikov, ki so odgovorni za pripravo in izvedbo javnih naročil.
Strokovna izvajalka: Maja Marinček, univ. dipl. ekon., je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanju na Ministrstvu za javno upravo. Na področju javnega naročanja dela od leta 2005. Na Direktoratu za javno naročanje sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje na področju javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. im. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je 10 let svetovala pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.
Prijava na spletni seminar vključuje:
Za ogled spletnega seminarja potrebujete internetno povezavo in zvok na računalniku.
Pridobite aktualne informacije ter odgovore na vaša vprašanja iz prakse.
ali
Dodatne informacije
E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345
Kotizacija in plačilo
Cena spletnega seminarja je 169 EUR + 22 % DDV.
Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.
Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v skladu s predpisi in prejemu e-računa, ki je podlaga za plačilo.
Drugi udeleženci kotizacijo poravnajo vsaj dan pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2021-1005.