Kako se izogniti globam zaradi neustreznih evidenc delovnega časa

Kdaj: 07. december 2021, od 09:00 do 12:30

Kje: Spletni seminar v živo

Predava: Andreja Samec Koderman

Se tudi vi soočate z izzivom vodenja zakonitih evidenc delovnega časa, ki so pod drobnogledom Inšpektorata za delo?

Vse več delodajalcev se zaveda, da brez strukturirane organizacije delovnega časa, evidence niso skladne z zakonodajo.

Na seminarju vas bomo popeljali skozi celoten sistem organizacije delovnega časa in jasne porazdelitve odgovornosti posameznikov za zakonito evidenco delovnega časa. Hkrati vas bomo opozorili na najpogostejše napake vodenja evidenc delovnega časa, ki pogosto predstavljajo tveganje glob delovnega inšpektorata ter odgovorili na vaša vprašanja iz prakse.

Vsebina seminarja:

  • Kako urediti delovni čas z aktom v organizaciji
  • Zakonska izhodišča delovnega časa
  • Poznavanje razlik različnih razporeditev delovnega časa
  • V katerih primerih je enakomerna razporeditev delovnega časa prava odločitev
  • Kakšna je narava procesa dela pri neenakomerni razporeditvi delovnega časa
  • Zakaj se delodajalci ne poslužujejo začasnih razporeditev delovnega časa, ko bi to bila smiselna odločitev
  • Pogoste napake delodajalcev pri opredelitvi razporeditve delovnega časa
  • Obveznosti in izzivi vodenja evidence o izrabi delovnega časa
  • Kako obravnavati čas priprave na delo
  • Pot na delo in delovni čas
  • Pogoste napake pri vodenju delovnega časa delavcev
  • Sodobni pristopi evidentiranja delovnega časa in izzivi
  • Ključne odgovornosti planiranja, spremljanja, evidentiranja in zaključevanja evidenc delovnega časa
  • Kako si zapisati pravila koriščenje viškov ur
  • Nadurno delo in dokazila o odreditvi nadurnega dela
  • Kako obravnavati ure, ko nadurno delo ni bilo odrejeno
  • Delo od doma in izziv vodenja evidenc delovnega časa

Seminar je namenjen kadrovikom, poslovnim sekretarjem, vodjem, direktorjem manjših in srednjih podjetij ter vsem tistim, ki imate izzive na področju planiranja delovnega časa in vodenja zakonitih evidenc.

Prijava na spletni seminar vključuje:

  • Aktualno strokovno predavanje, ki poteka v živo prek aplikacije ZOOM.
  • Prezentacijo v PDF-ju (pošljemo jo na vaš e naslov in si jo lahko natisnete).
  • Odgovore na vaša vprašanja, ki jih lahko posredujete že pred izvedbo na e naslov info@ic-uspeh.si ali jih boste zastavili na seminarju in prejeli boste odgovore in pojasnila.
  • Na voljo bo tudi dostop do posnetka spletnega seminarja, če si le tega ne boste mogli ogledati v živo. Na voljo vam bo še 14 dni po izvedbi.

Za udeležbo na spletnem seminarju potrebujete internetno povezavo in zvok na računalniku ter dostop do aplikacije ZOOM. Povezavo in navodila za dostop do seminarja boste prejeli na vaš e naslov, ki ga boste vpisali ob prijavi.

Predavateljica:

Andreja Samec Koderman, Partnerica Kadrovske asistence.

Specializirana je za razvoj in vzpostavitev optimalnih kadrovskih procesov. Skrbi tudi za izvedbo kadrovskih storitev v podjetju na najvišjem nivoju in razvoj zaposlenih v podjetjih. Kot predavateljica je na Svetovnem kongresu za razvoj človeških virov 2015 predstavila svoj pristop motivacije zaposlenih za večjo zavzetost pri delu. Za dosežke na področju razvoja človeških virov je bila nominirana za eno najprestižnejših nagrad (Talent Acquisition Leadership Award), ki jo posameznik lahko prejme za svoje delo. Nagrado je prevzela na Svetovnem kongresu za razvoj človeških virov v Mumbaiu. Andreja je diplomirana ekonomistka, specialistka managementa, licencirana svetovalka Profiles International, uradno priznana izvajalka nacionalnih VKO projektov,  kadrovska revizorka in sodnica porotnica na delovnem sodišču.

ali

Dodatne informacije

E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345

Kotizacija in plačilo

Cena spletnega seminarja je 140 EUR + 22 % DDV.

Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.

Kotizacijo je potrebno poravnati vsaj 2 dni pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2021-1007.

Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v roku 30 dni po prejemu računa, ki je podlaga za plačilo.

Zaupajo nam tudi