Sporočanje statističnih podatkov o evidenčnih naročilih

Kdaj: 06. februar 2024, od 09:00 do 12:00

Kje: Spletni seminar v živo (ZOOM)

Predavateljica: Maja Marinček Ilić

Sporočanje podatkov o oddanih evidenčnih naročilih do konca februarja

Naročniki po Zakonu o javnem naročanju (ZJN-3) morajo vsako leto najkasneje do konca februarja sporočati statistične podatke o oddanih t.im. evidenčnih naročilih v preteklem letu.

Pravočasna in pravilna oddaja statističnih podatkov o oddanih evidenčnih naročilih je izredno pomembna. V skladu z ZJN-3 namreč ne-sporočanje statističnih podatkov oziroma sporočanje napačnih statističnih podatkov o oddanih javnih naročilih predstavlja prekršek, za katerega se lahko naročnika kaznuje z globo od 10.000 do 50.000 eurov.

Naročniki pa pogosto ne znajo pravilno oceniti, katere podatke je potrebno sporočati, na kakšen način je potrebno poročati oziroma pogosto zmotno med evidenčna naročila štejejo tudi naročila, ki ne predstavljajo evidenčnih naročil (npr. posamezna naročila, oddana na podlagi sklenjenih okvirnih sporazumov ali druga naročila).

V praksi se pojavlja veliko vprašanj in dilem, tako da vam bo udeležba na spletnem seminarju omogočila, da boste obveznosti poročanja opravili pravilno in v skladu z veljavno zakonodajo.

Program:

  • Predstavitev načina sporočanja statističnih podatkov o evidenčnih naročilih in objava seznama evidenčnih naročil.

Vsebinski sklopi:

Mejne vrednosti za uporabo zakona in izračun ocenjene vrednosti naročila

  • Mejne vrednosti za uporabo zakona.
  • Izračun ocenjene vrednosti.
  • Istovrstnost naročil.
  • Preprečevanje drobljenja javnih naročil.
  • Načelo kratkih dobavnih verig.

Evidenčna naročila in obveznosti v zvezi z objavljanjem podatkov

  • Kaj so evidenčna javna naročila?
  • Vodenje evidence o oddanih evidenčnih naročilih.
  • Kateri podatki morajo biti zajeti v evidenci o oddanih evidenčnih naročilih?
  • Sporočanje statističnih podatkov na portal javnih naročil.
  • Kateri podatki morajo biti zajeti v statistiki o oddanih evidenčnih naročilih?
  • Objava seznama evidenčnih naročil.
  • Kateri podatki morajo biti zajeti v seznamu evidenčnih naročilih?

Prijava na spletni seminar vključuje:

  • Strokovno predavanje, ki poteka v živo prek spleta (na e naslov, ki ga boste zapisali v prijavi boste prejeli povezavo na seminar in ostala navodila).
  • Prezentacijo v PDF-ju (pošljemo jo na vaš e naslov in si jo lahko natisnete).
  • Odgovore na vaša morebitna vprašanja, ki jih boste lahko zastavili na seminarju in prejeli boste odgovore in pojasnila.
  • Udeležencem bo na voljo bo tudi dostop do posnetka spletnega seminarja. Ogledali si ga boste lahko še 30 dni po izvedbi.

Za udeležbo na spletnem seminarju potrebujete dobro internetno povezavo in zvok na računalniku ter dostop do aplikacije ZOOM. Povezavo in navodila za dostop do seminarja boste prejeli na vaš e naslov, ki ga boste vpisali ob prijavi.

Strokovna izvajalka: Maja Marinček Ilić je zaposlena v Slovenskem Državnem holdingu, kjer je zadolžena za področje nabave in javnih naročil. Na področju javnega naročanja dela od leta 2005, pri čemer je delala tudi na Direktoratu za javno naročanje, kjer je sodelovala pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmačenju javnonaročniške zakonodaje ter svetovala na področju javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. im. help deska. Tudi pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je 10 let svetovala pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.

ali

Dodatne informacije

E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345

Kotizacija in plačilo

Cena spletnega seminarja je 170 EUR + 22 % DDV.

Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.

Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v roku 30 dni po prejemu računa, ki je podlaga za plačilo.

Drugi udeleženci kotizacijo poravnajo vsaj 2 dni pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2024-1006.

Zaupajo nam tudi