Kdaj: 12. februar 2025, od 09:00 do 12:00
Kje: Spletni seminar v živo (ZOOM)
Predavateljica: Maja Marinček Ilić
Sporočanje podatkov o oddanih evidenčnih naročilih do konca februarja
Naročniki po Zakonu o javnem naročanju (ZJN-3) morajo vsako leto najkasneje do konca februarja sporočati statistične podatke o oddanih t.im. evidenčnih naročilih v preteklem letu.
Pravočasna in pravilna oddaja statističnih podatkov o oddanih evidenčnih naročilih je izredno pomembna. V skladu z ZJN-3 namreč ne-sporočanje statističnih podatkov oziroma sporočanje napačnih statističnih podatkov o oddanih javnih naročilih predstavlja prekršek, za katerega se lahko naročnika kaznuje z globo od 10.000 do 50.000 eurov.
Naročniki pa pogosto ne znajo pravilno oceniti, katere podatke je potrebno sporočati, na kakšen način je potrebno poročati oziroma pogosto zmotno med evidenčna naročila štejejo tudi naročila, ki ne predstavljajo evidenčnih naročil (npr. posamezna naročila, oddana na podlagi sklenjenih okvirnih sporazumov ali druga naročila).
V praksi se pojavlja veliko vprašanj in dilem, tako da vam bo udeležba na spletnem seminarju omogočila, da boste obveznosti poročanja opravili pravilno in v skladu z veljavno zakonodajo.
Program:
Vsebinski sklopi:
Mejne vrednosti za uporabo zakona in izračun ocenjene vrednosti naročila
Evidenčna naročila in obveznosti v zvezi z objavljanjem podatkov
Prijava na spletni seminar vključuje:
Za udeležbo na spletnem seminarju potrebujete dobro internetno povezavo in zvok na računalniku ter dostop do aplikacije ZOOM. Povezavo in navodila za dostop do seminarja boste prejeli na vaš e naslov, ki ga boste vpisali ob prijavi.
Strokovna izvajalka:
Maja Marinček Ilić je zaposlena v Slovenskem Državnem holdingu, kjer je zadolžena za področje nabave in javnih naročil. Na področju javnega naročanja dela od leta 2005, pri čemer je delala tudi na Direktoratu za javno naročanje, kjer je sodelovala pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmačenju javnonaročniške zakonodaje ter svetovala na področju javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. im. help deska. Tudi pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je 10 let svetovala pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.
Veselimo se srečanja z vami.
ali
Dodatne informacije
E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345
Kotizacija in plačilo
Cena spletnega seminarja je 170 EUR + 22 % DDV.
Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.
Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v roku 30 dni po prejemu računa, ki je podlaga za plačilo.
Drugi udeleženci kotizacijo poravnajo vsaj 2 dni pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2025-1003.