Prenovljeni REK obrazci

Kdaj: 08. december 2022, od 09:00 do 13:00

Kje: Spletni seminar v živo (ZOOM)

Predava: Irena Kamenščak

Aktualno: S 1. 1. 2023 se bo pričel uporabljati nov, t.i. REK-O obrazec, ki bo nadomestil več trenutnih REK obrazcev (REK-1, REK-1a, REK-2, PNiPD in tudi obrazec ZAP/M).


Sprememba poročanja je del celostne prenove sistema REK obrazcev, vse z namenom, da se ti obrazci nekoliko poenostavijo. Poleg načina samega »rednega« poročanja, pa se bo prenova poročanja dotaknila tudi načina predlaganja popravkov že oddanega REK obrazca in tudi načina oddajanja samoprijave.

Na seminarju bomo predstavili zakonska pravila za oddajo davčnih obračunov (sem sodijo tudi REK obrazci), v Uradnem listu Republike Slovenije že objavljeni pravilnik o obračunu davčnega odtegljaja, prikazali bomo primere najbolj tipičnih izplačil, z upoštevanjem obrazcev, ki so trenutno na voljo v testni beta verziji eDavkov ter postopke vezane na popravke že oddanih REK obrazcev in samoprijave.

Če se pri vašem delu srečujete s poročanjem FU, vljudno vabljeni, da se nam pridružite.

Ker je tematika precej obsežna, bomo spletni seminar izvedli v nekoliko večjem obsegu, od 9.00 do 13.00, pri čemer je ob 11.00 predviden krajši, 15 minutni odmor.

Vsebina:

Uvodoma:

  • Oddaja obračunov in ZDavP-2
  • Novi Pravilnik o vsebini in obliki obračuna davčnih odtegljajev

Primeri izplačil dohodkov – novi REK-O:

  • Plača
  • Jubilejne nagrade, solidarnostne pomoči, odpravnina ob upokojitvi
  • Regres za letni dopust
  • Odpravnina – odpoved pogodbe o zaposlitvi
  • Poslovna uspešnost
  • Dohodki, ki se ne vštevajo v davčno osnovo
  • Dohodki iz drugega pogodbenega razmerja (avtorsko delo, sejnine ...)
  • Začasno in občasno delo upokojencev

Popravki in samoprijave:

  • Pregled sprememb glede popravkov
  • Pregled sprememb glede samoprijave

Prijava na spletni seminar vključuje:

  • Aktualno strokovno predavanje, ki poteka v živo prek aplikacije ZOOM (na e naslov, ki ga boste zapisali v prijavi boste prejeli povezavo na seminar in ostala navodila).
  • Prezentacijo v PDF-ju (pošljemo jo na vaš e naslov in si jo lahko natisnete).
  • Na voljo bo tudi dostop do posnetka spletnega seminarja. Ogledali si ga boste lahko še 30 dni po izvedbi.

Za udeležbo na spletnem seminarju potrebujete dobro internetno povezavo in zvok na računalniku ter dostop do aplikacije ZOOM. Povezavo in navodila za dostop do seminarja boste prejeli na vaš e naslov, ki ga boste vpisali ob prijavi.

Predavateljica:

Irena Kamenščak, univ. dipl. prav., davčna in pravna svetovalka v družbi BDO Svetovanje d.o.o.

Diplomirala je na Pravni fakulteti v Ljubljani, trenutno pa se izobražuje na magistrskem študiju delovnega in socialnega prava na Pravni fakulteti v Ljubljani. Svetuje na področju dohodnine, davčnega postopka, gospodarskega in delovnega prava.

ali

Dodatne informacije

E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345

Kotizacija in plačilo

Cena spletnega seminarja je 160 EUR + 22 % DDV.

Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.

Kotizacijo je potrebno poravnati vsaj 2 dni pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2022-1013.

Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v roku 30 dni po prejemu računa, ki je podlaga za plačilo.

Zaupajo nam tudi