Kdaj: 01. december 2022, od 09:00 do 13:00
Kje: Spletni seminar v živo (ZOOM)
Predava: Maja Marinček
Naročniki morajo storitve, gradnje oziroma dobave blaga izvajati v skladu s pravili o postopkih javnega naročanja, ki jih določa Zakon o javnem naročanju.
S 1.1.2022 je v veljavo stopila novela Zakona o javnem naročanju – ZJN-3B, ki je v sistem javnega naročanja prinesla določene spremembe.
Maja 2022 je Ustavno sodišče Republike Slovenije v postopku za oceno ustavnosti posameznih določb Zakona o javnem naročanju izdalo tudi odločbo, ki se nanaša na kršitve v zvezi z delovnim časom in počitkom.
Septembra 2022 pa se je nekoliko spremenil tudi način objavljanja pogodb in dodatkov k pogodbam na portalu javnih naročil.
V letu 2022 je Ministrstvo za javno upravo pripravilo osnutek predloga spremembe Zakona o javnem naročanju – novelo ZJN-3D, predvsem z namenom odprave ugotovljenih protiustavnosti določenih točk ZJN-3, ki jih je ugotovilo Ustavno sodišče Republike Slovenije (US RS).
Pomembno je, da so kadri, ki izvajajo javna naročila seznanjeni z določili Zakona o javnem naročanju oziroma podzakonskih aktov, da lahko pravilno izberejo postopke oddaje javnih naročil, ustrezno pripravijo dokumentacijo v zvezi z oddajo javnega naročila ter izvedejo celoten postopek oddaje javnega naročila v skladu z določili ZJN-3.
Velikokrat si naročniki tako zastavljajo vprašanja:
Na seminarju se boste seznanili:
Prikazani bodo praktični primeri izvedbe posamezne faze oddaje javnega naročila.
Vsebinski sklopi:
Novosti na področju javnega naročanja:
Priprava na postopek oddaje javnega naročila (izračun ocenjene vrednosti)
Izvedba postopka oddaje javnega naročila:
Sklenitev in izvedba okvirnega sporazuma
Zaključek seminarja, povzetki bistvenih določb, razprava in odgovori na vprašanja.
Seminar je namenjen predvsem naročnikom oziroma predstavnikom naročnikov, ki so odgovorni za pripravo in izvedbo javnih naročil. Vabljeni tudi ponudniki, ki oddajate ponudbe v postopkih javnega naročanja in želite spoznati zakonske podlage za izvajanje javnih naročil in možnosti opredelitev posameznih zahtev naročnika v razpisni dokumentaciji, vključno z uporabo sistemov za elektronsko oddajo ponudb.
Prijava na spletni seminar vključuje:
Za udeležbo na spletnem seminarju potrebujete internetno povezavo in zvok na računalniku ter dostop do aplikacije ZOOM. Povezavo in navodila za dostop do seminarja boste prejeli na vaš e naslov, ki ga boste vpisali ob prijavi.
Strokovna izvajalka: Maja Marinček je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanju na Ministrstvu za javno upravo. Na področju javnega naročanja dela od leta 2005. Na Direktoratu za javno naročanje sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje na področju javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. im. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je 10 let svetovala pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.
ali
Dodatne informacije
E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345
Kotizacija in plačilo
Cena spletnega seminarja je 160 EUR + 22 % DDV.
Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.
Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v roku 30 dni po prejemu računa, ki je podlaga za plačilo.
Drugi udeleženci kotizacijo poravnajo vsaj 2 dni pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2022-1016.