Kdaj: 13. februar 2024, od 10:00 do 13:30
Kje: Zdravniška zbornica Slovenije, Ljubljana Bežigrad
Predavateljica: Štefka Korade Purg
Obračun in izplačilo plač v javnem sektorju bosta tudi v letu 2024 potekala skladno z veljavnimi predpisi in kolektivnimi pogodbami. Pri obračunu bo treba upoštevati tudi spremembe glede višine minimalne plače ter uskladitev osnovnih plač, ki je bila dogovorjena med vlado in reprezentativnimi sindikati javnega sektorja. Čeprav sistemskih sprememb na področju plač še ni, se pri izvajanju zakonskih določb, predvsem pri uvrščanju javnih uslužbencev v plačne razrede, še vedno pojavljajo vprašanja in dileme, na katere boste prejeli odgovore na seminarju.
Skladno z ZSPJS in uredbo, ki ureja napredovanje javnih uslužbencev v plačne razrede, je treba tudi za leto 2023 izvesti ocenjevanje delovne uspešnosti, nato pa še preverjanje izpolnjevanja pogojev za napredovanje v višji plačni razred. Postopek ocenjevanja oziroma določitve letnih ocen delovne uspešnosti za leto 2023 mora biti zaključen do 15. marca. Rok za preverjanje izpolnjevanja pogojev za napredovanje v višji plačni razred pa je 15. november 2024, javni uslužbenci, ki bodo napredovali v višji plačni razred s 1.12.2024, bodo plačo iz naslova napredovanja prejeli s plačo za december 2024.
Tako ocenjevanje kot tudi preverjanje izpolnjevanja pogojev za napredovanje v višji plačni razred je treba izvesti pravočasno, saj je treba javne uslužbence seznaniti z oceno, zoper katero lahko vložijo tudi zahtevo za preizkus ocene. Javnim uslužbencem, ki izpolnijo pogoje za napredovanje v višji plačni razred, pa je treba do konca novembra pripraviti tudi obvestila in anekse h pogodbam o zaposlitvi.
Na seminarju bodo predstavljene pravne podlage sistema plač v javnem sektorju ter posamezni instituti plačnega sistema (osnovna plača, delovna uspešnost) in postopki ter pravila za pravilno izvedbo ocenjevanja in napredovanja, saj je pravilna določitev plačnega razreda podlaga za določanje plače tudi za naprej.
Vsebina seminarja:
Seminar je namenjen:
Strokovna izvajalka:
Štefka Korade Purg, univ. dipl. soc., z bogatimi teoretičnimi in praktičnimi izkušnjami s področja organizacije in sistemizacije delovnih mest, urejanja delovnih razmerij, pravic in obveznosti ter posebej povračil stroškov in drugih prejemkov javnih uslužbencev v javnem sektorju.
Potek in izvedba seminarja:
Veselimo se srečanja z vami.
ali
Dodatne informacije
E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345
Kotizacija in plačilo
Cena seminarja je 189 EUR + 22 % DDV in vključuje predavanja, gradivo, pogostitev ter potrdilo o udeležbi.
Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.
Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v roku 30 dni po prejemu računa, ki je podlaga za plačilo.
Drugi udeleženci kotizacijo poravnajo vsaj 2 dni pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2024-1009.