Kdaj: 15. december 2022, od 09:00 do 12:30
Kje: Spletni seminar v živo (ZOOM)
Predava: Andreja Samec Koderman
Je vaša evidenca skladna z Zakonom o evidencah na področju dela in socialne varnosti? Kaj pa z zadnjo sodno prakso Evropskega sodišča, ki je razsodilo, da je evidence potrebno voditi na način, da delodajalec lahko izkaže spoštovanje omejitve delovnega časa delavcev in upoštevanje pravic dnevnega ter tedenskega počitka?
Se tudi vi soočate z izzivi vodenja evidence o delovnem času? Ste pripravljeni na vodenje evidenc delovnega časa, kot jih predvideva Predlog sprememb Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti?
V okviru delavnice vam bomo natančno predstavili kje se skriva ključ do vzpostavitve zakonitih evidenc delovnega časa. Hkrati pa boste prejeli jasne usmeritve, kako si v organizaciji vzpostaviti učinkovito upravljanje z delovnim časom.
Vsebina seminarja:
Seminar je namenjen kadrovikom, poslovnim sekretarjem, vodjem organizacijskih enot, direktorjem manjših in srednjih podjetij ter vsem tistim zaposlenim, ki skrbite za evidence delovnega časa.
Prijava na spletni seminar vključuje:
Za udeležbo na spletnem seminarju potrebujete internetno povezavo in zvok na računalniku ter dostop do aplikacije ZOOM. Povezavo in navodila za dostop do seminarja boste prejeli na vaš e naslov, ki ga boste vpisali ob prijavi.
Strokovna izvajalka:
Andreja Samec Koderman
Andreja deluje pod okriljem blagovne znamke Andreja Consulting. Je zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih.
Več kot 20 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi pomaga vzpostaviti. Uspešno izvaja strokovno mentorstvo kadrovikom na področju vzpostavitve kadrovske pravne varnosti. Je avtorica preko 40 člankov in prispevkov. Predava na temo vzpostavitve delovno pravnih temeljev (ureditev delovnega časa, delovnopravna zakonodaja, kadrovske evidence, personalne mape, arhiviranje in zakoniti interni akti), mobinga, motivacije zaposlenih, promocije zdravja na delovnem mestu, razvoja kompetenc in osebne rasti.
ali
Dodatne informacije
E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345
Kotizacija in plačilo
Cena spletnega seminarja je 160 EUR + 22 % DDV.
Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.
Kotizacijo je potrebno poravnati vsaj 2 dni pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2022-1019.
Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v roku 30 dni po prejemu računa, ki je podlaga za plačilo.