Kako do zakonitih evidenc delovnega časa in kaj nam prinaša nov predlog Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti

Kdaj: 15. december 2022, od 09:00 do 12:30

Kje: Spletni seminar v živo (ZOOM)

Predava: Andreja Samec Koderman

Je vaša evidenca skladna z Zakonom o evidencah na področju dela in socialne varnosti? Kaj pa z zadnjo sodno prakso Evropskega sodišča, ki je razsodilo, da je evidence potrebno voditi na način, da delodajalec lahko izkaže spoštovanje omejitve delovnega časa delavcev in upoštevanje pravic dnevnega ter tedenskega počitka?

Se tudi vi soočate z izzivi vodenja evidence o delovnem času? Ste pripravljeni na vodenje evidenc delovnega časa, kot jih predvideva Predlog sprememb Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti?

V okviru delavnice vam bomo natančno predstavili kje se skriva ključ do vzpostavitve zakonitih evidenc delovnega časa. Hkrati pa boste prejeli jasne usmeritve, kako si v organizaciji vzpostaviti učinkovito upravljanje z delovnim časom.

Vsebina seminarja:

  • Predvidene novosti na področju vodenja delovnega časa
  • Zakonski okvirji opredelitve delovnega časa
  • Zakaj je interni akt o delovnem času ključen
  • Oblike delovnega časa in jasno razumevanje
  • Kaj imata skupnega delovni in poslovni čas
  • Kaj moram vedeti o enakomerni razporeditvi delovnega časa
  • Kdaj je smiselno uvesti neenakomerno razporeditev delovnega časa
  • V katerih primerih je začasna razporeditev delovnega časa smiselna
  • Pogoste napake pri vodenju delovnega časa delavcev
  • Do zakonitih evidenc delovnega časa s vzpostavitvijo temeljev delovnega časa
  • Nejasne odgovornosti pri planiranju delovnega časa
  • Zakaj je spremljanje delovnega časa delavcev izjemnega pomena za zakonite evidence
  • Kompenzacija ur mora biti skladna z internim aktom in zakonskimi izhodišči
  • Nadurno delo in dokazila o odreditvi nadurnega dela
  • Kako obravnavati ure, ko nadurno delo ni bilo odrejeno
  • Možnosti vzpostavitve delovnega časa pri delu od doma
  • Vodenje evidenc prisotnosti pri delu od doma in možni načini poročanja delodajalcu
  • Najpogostejše napake delodajalcev pri opredelitvi razporeditve delovnega časa (primeri iz prakse)

Seminar je namenjen kadrovikom, poslovnim sekretarjem, vodjem organizacijskih enot, direktorjem manjših in srednjih podjetij ter vsem tistim zaposlenim, ki skrbite za evidence delovnega časa.

Prijava na spletni seminar vključuje:

  • Aktualno strokovno predavanje, ki poteka v živo prek aplikacije ZOOM.
  • Prezentacijo v PDF-ju (pošljemo jo na vaš e naslov in si jo lahko natisnete).
  • Odgovore na vaša vprašanja, ki jih lahko posredujete že pred izvedbo na e naslov info@ic-uspeh.si ali jih boste zastavili na seminarju in prejeli boste odgovore in pojasnila.
  • Na voljo vam bo tudi dostop do posnetka spletnega seminarja. Na voljo vam bo še 14 dni po izvedbi.

Za udeležbo na spletnem seminarju potrebujete internetno povezavo in zvok na računalniku ter dostop do aplikacije ZOOM. Povezavo in navodila za dostop do seminarja boste prejeli na vaš e naslov, ki ga boste vpisali ob prijavi.

Strokovna izvajalka:

Andreja Samec Koderman

Andreja deluje pod okriljem blagovne znamke Andreja Consulting. Je zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih.

Več kot 20 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi pomaga vzpostaviti. Uspešno izvaja strokovno mentorstvo kadrovikom na področju vzpostavitve kadrovske pravne varnosti. Je avtorica preko 40 člankov in prispevkov. Predava na temo vzpostavitve delovno pravnih temeljev (ureditev delovnega časa, delovnopravna zakonodaja, kadrovske evidence, personalne mape, arhiviranje in zakoniti interni akti), mobinga, motivacije zaposlenih, promocije zdravja na delovnem mestu, razvoja kompetenc in osebne rasti.

ali

Dodatne informacije

E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345

Kotizacija in plačilo

Cena spletnega seminarja je 160 EUR + 22 % DDV.

Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.

Kotizacijo je potrebno poravnati vsaj 2 dni pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2022-1019.

Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v roku 30 dni po prejemu računa, ki je podlaga za plačilo.

Zaupajo nam tudi