Novosti na področju javnega naročanja

Kdaj: 06. april 2023, od 09:00 do 13:00

Kje: Zdravniška zbornica Slovenije, Ljubljana Bežigrad

Predava: Maja Marinček

Novela ZJN-3D v veljavo stopi 2. aprila 2023
Od 6. marca 2023 je na voljo nova storitev ESPD
Od 6. marca 2023 je nadgrajena informacijska rešitev e-Dosje
Obveznost poročanja o izvedenih finančnih transakcijah


2. aprila 2023 v veljavo stopi novela Zakona o javnem naročanju (ZJN-3D), ki na področje javnega naročanja prinaša nekatere spremembe oziroma novosti.

Septembra 2022 je bil na portalu javnih naročil nekoliko spremenjen način objavljanja pogodb in dodatkov k pogodbam, januarja 2023 pa je v veljavo stopilo določilo Pravilnika o objavah pogodb s področja javnega naročanja, koncesij in javno-zasebnih partnerstev, ki določa obveznost poročanja o izvedenih finančnih transakcijah iz objavljenih pogodb javnih naročil na portalu UJP JN plačila.

Marca 2023 je bila vzpostavljena nova rešitev za pripravo in izpolnjevanje obrazca ESPD in je dostopna na spletni strani za elektronsko javno naročanje (e-JN).

V mesecu marcu pa je bil z novimi funkcionalnostmi (možnost preverjanja podatkov v Centralni kazenski evidenci idr.) nadgrajen tudi informacijski sistem e-Dosje.

Na praktičnem seminarju se boste seznanili z vsemi novostmi in pravili, ki jih je treba upoštevati pri izvajanju javnih naročil.

Program:

Predstavitev novosti na področju javnega naročanja

Vsebinski sklopi:

Seminar je pripravljen v štirih delih.

  • Predstavitev novosti zakona o javnem naročanju - Novela ZJN-3D
  • Predstavitev priprave in uporabe ESPD obrazca
  • Predstavitev uporabe aplikacije E-Dosje
  • Predstavitev objave pogodb in dodatkov k pogodbam in poročanja o izvedenih transakcijah na portalu UJP JN Plačila

Razprava in vprašanja

  • Dovolj časa bomo namenili tudi vašim vprašanjem, ki jih lahko posredujete že pred izvedbo na e naslov info@ic-uspeh.si ali jih boste zastavili na seminarju in prejeli boste odgovore in pojasnila.

Seminar je namenjen naročnikom oziroma predstavnikom naročnikov, ki so odgovorni za pripravo in izvedbo javnih naročil.

Strokovna izvajalka:

Maja Marinček je zaposlena v Sektorju za sistem javnega naročanja na Direktoratu za javno naročanju na Ministrstvu za javno upravo. Na področju javnega naročanja dela od leta 2005. Na Direktoratu za javno naročanje sodeluje pri pripravi predpisov s področja javnega naročanja in tolmači javnonaročniško zakonodajo ter svetuje na področju javnih naročil v okviru enote za pomoč uporabnikom oziroma t. im. help deska. Pred zaposlitvijo na Ministrstvu za javno upravo je 10 let svetovala pri pripravi in izvajanju storitev na področju javnega naročanja.

ali

Dodatne informacije

E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345

Kotizacija in plačilo

Cena seminarja je 199 EUR + 22 % DDV in vključuje predavanja, gradivo, pogostitev ter potrdilo o udeležbi.

Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.

Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v roku 30 dni po prejemu računa, ki je podlaga za plačilo.

Drugi udeleženci kotizacijo poravnajo vsaj 2 dni pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2023-1006.

Zaupajo nam tudi