NOVOSTI V 2025 – pravice javnih uslužbencev v zvezi s plačami, povračili stroškov in drugimi prejemki

Kdaj: 13. februar 2025, od 09:00 do 11:30

Kje: Spletni seminar v živo (ZOOM)

Predavateljica: Štefka Korade Purg

V letu 2025 je na področju uresničevanja pravic javnih uslužbencev več novosti.


V zvezi s plačami morajo delodajalci od 1. 1. 2025 upoštevati določbe ZSTSPJS, podzakonskih predpisov in aneksov h kolektivnim pogodbam dejavnosti in poklicev, saj je treba za januar 2025 obračunati plače skladno s prenovljenim plačnim sistemom, kar pomeni, da bo treba tako za prevedbo kot za premestitve, sklenitve pogodbe o zaposlitvi za drugo delovno mesto ter napredovanja v naziv ali plačni razred javnim uslužbencem določiti pravilen plačni razred ter pravico do postopnega izplačila višje plače, kot to določa ZSTSPJS v 101. členu.

Objavljena je tudi višina minimalne plače za leto 2025, kar bo vplivalo na izračun plač, saj bo skladno z ZSTSPJS, predvsem upoštevaje novo plačno lestvico treba uskladiti uvrstitve in izračunati nove razlike za postopno izplačilo višje plače.

V letu 2025 pa bo prav tako treba upoštevati določbe aneksov h kolektivnim pogodbam glede letnega dopusta za starost ter druge vsebinske spremembe, kot na primer opredelitev delovnih izkušenj za stopnjevana delovna mesta. Prav tako bo treba upoštevati določbe ZIPRS2526 in uredbe glede priprave kadrovskih načrtov ter nove višine povračil stroškov in drugih prejemkov.

Na seminarju vas bomo posebej seznanili z določbami ZSTSPJS in s konkretnimi primeri določitve plačnega razreda, s pravili glede napredovanja v plačni razred ter z določbami ZIPRS2526, ki vplivajo na kadrovsko poslovanje.


Vsebinski sklopi:

  • Določbe ZIPRS2526 in kadrovski načrti.
  • Povračila stroškov in drugi prejemki iz delovnega razmerja v 2025 (višine in pogoji za izplačilo).
  • Določanje letnega dopusta glede na starost.
  • Ureditev pripravljenosti na domu.
  • Pravne podlage plačnega sistema (ZSTSPJS, podzakonski predpisi, KPJS, aneksi h KP).
  • Sestava plače po ZSTSPJS in minimalna plača.
  • Določanje plače ob zaposlitvi, sklenitvi pogodbe o zaposlitvi za drugo delovno mesto in ob napredovanju v naziv ter v plačni razred.
  • Napredovanje v višji plačni razred.
  • Vprašanja in odgovori.

Dovolj časa bomo namenili tudi vašim vprašanjem, ki jih lahko posredujete že pred izvedbo na e naslov info@ic-uspeh.si, da bodo odgovori predstavljeni že v sklopu predstavitve.


Prijava na spletni seminar vključuje:

  • Strokovno predavanje o zelo aktualni temi.
  • Predstavitev v PDF-ju (pošljemo jo na vaš e-naslov).
  • Odgovore na vaša vprašanja.
  • Dostop do posnetka seminarja. Ogledali si ga boste lahko še 30 dni po izvedbi.

Za udeležbo na spletnem seminarju potrebujete dobro internetno povezavo in zvok na računalniku ter dostop do aplikacije ZOOM. Povezavo in navodila za dostop do seminarja boste prejeli na vaš e naslov, ki ga boste vpisali ob prijavi.

Strokovna izvajalka:

Štefka Korade Purg, univ. dipl. soc., z bogatimi teoretičnimi in praktičnimi izkušnjami s področja organizacije in sistemizacije delovnih mest, urejanja delovnih razmerij, pravic in obveznosti ter posebej povračil stroškov in drugih prejemkov javnih uslužbencev v javnem sektorju.

 

 

 

Veselimo se srečanja z vami.

ali

Dodatne informacije

E-pošta: info@ic-uspeh.si
Telefon: 04 23 32 345

Kotizacija in plačilo

Cena spletnega seminarja je 155 EUR + 22 % DDV.

Pri prijavi dveh oseb iz iste organizacije nudimo 10 % popust na celoten znesek. Pri prijavi treh ali več oseb nudimo 20 % popust na celoten znesek.

Proračunski uporabniki kotizacijo poravnajo v roku 30 dni po prejemu računa, ki je podlaga za plačilo.

Drugi udeleženci kotizacijo poravnajo vsaj 2 dni pred izvedbo na IBAN SI56 6000 0000 0673 251, sklic: 00 2025-1004.

Zaupajo nam tudi